Jump to content
Welcome, Guest
Existing user? Sign In

Sign In



Sign Up
Zaytsev.

[Discutie] La sala

Recommended Posts

Salut , n-am nicio idee unde as putea sa-mi prezint "problemele" mele intalnite la sala. Ma gandeam c-ar fii o solutie aici.

 

Ei bine , dupa cum spune si titlul topicului , problemele aparute la sala , dar n-am sa ma intind pentru toate , am sa ma limitez la exercitii si suplimente. Ei bine , am sa ofer cateva informatii de baza , cat si problemele pe care le-am intampinat. Ceea ce spun la numarul 3. depinde de corpul fiecaruia si de masa sa musculara !!!

 

Deeci, poate ati auzit de N ori , poate sunteti deja la zii cu informatiile pe care le ofer , dar , nu toata lumea este complet informata.

1. Se intampla intr-o zi , sa-ti vina o ambitie stranie si sa vrei sa te apuci de sala... In primul rand , asigura-te ca mergi la o sala amenajata , mare intrucat sa ai spatiu extins de lucru , aerisita pentru ca exercitiile intense cat si CARDIO  necesita aer proaspat , dar si curat, iar sa nu uitam un lucru vital , CURATENIA ! Ei bine , aici dam deja intr-o problema , pe care eu n-as vrea s-o mai experimentez. Curatenia este cel mai imporant factor in mediul de lucru , indiferent ca esti "imun" sau , nepasator. Am patit sa iau o eczema foarte urata , costisitoare ,desigur. De unde ? De la transpiratia altora , maini cat si corp nespalat. Majoritatea obisnuiesc sa foloseasca sfantul prosop , doar in uz propriu , adica , sters pe fata , cap etc. Ei , normal cand folosesc anumite aparate/greutati isi lasa inevitabil transpiratia intrucat si bacteriile , pentru ca sunt fel si fel de nespalati carora nu le pasa de igiena corpoala si nici pe unde-si marcheaza teritoriul.

2. Dupa ce ai ochit bine cele enumerate mai sus , asigura-te ca ai bani pusi deoparte , pentru ca , nu vei rezolva nimic fara ei. Suntem in 2017 , sa fim seriosi , cine mai lucreaza in gradina cu butuci de lemn sau sticle de 5L ? In primul rand , sala te costa , ma refer la abonamentul lunar. In al doilea rand , te costa echipamentul personal. In ce consta? Ei bine , eu am urmatoarele lucruri: Short de jogging intrucat si de ridicat greutati , curea de spate , cureluse pentru incheieturile mainilor si pentru gleznele picioarelor , masca pentru reducerea oxigenului inhalat (este doar pentru cei care vor sa-si construiasca o rezistenta de maraton) , manusi scurte , fara degete,adidasi cu perne de aer (intrucat de la greutati sa nu ma doara talpile). Ok , poate spuneti ca ma laud , sau sa-mi prezint marea varietate de echipamente, dar nu-i asa ! Cu toate ca sunt "fite" imbunatatesc modul de lucru. Cu cat esti mai sigur , cu atat ai rezultate mai performante. Dar sa fim seriosi , nu merita sa cumparati , daca mergeti de 2 ori pe saptamana la sala.

3. Ei bine , acest punct este foarte sensibil , din punct de vedere financiar , dar tine si de cunostiinte. Ei bine , cu totii ajungem in acel stadiu , in care lucram 5 zile pe saptamana , tragem tare , consumam calorii si vrem cat mai multa masa musculara. Dar ajungem intr-un moment , cand , stagnam , pur si simplu. Corpul nostru cere anumite detalii pe care noi le uitam. SUPLIMENTELE ! Si acum , let's go , spune-ti-mi ca sunt anabolic , ca iau steroizi etc. NU ! Suplimentele sunt de N feluri. Ca sa continuati reusita voastra pe cale naturala , exista: Proteinele si aminoacizii. Povestea e lunga , proteinele si ele la randul lor dauneaza daca nu sunt luate corect sau firma este una fantoma. Ce rol au ele ? Asa numite si "Steroidul incepatorului" , linistiti-va , e doar numele ,creste foarte mult masa musculara si intr-un timp , acceptabil , doar cu conditia , ca antrenamentul vostru sa nu fie "o joaca" sau "o relaxare". Ei bine , trebuie sa tragi pana cazi jos ca sa-ti atingi scopul si "masa musculara dorita". Acum de la corp la corp, cei ce au si ceva grasime , asimileaza proteinele din propria grasime , cu ajutorul unei DIETE redusa in carbohidrati si ... stiti voi "natural stuff" chestii sanatoase. Cei care sunt slabi bat, ei au nevoie de foarte multi carbohidrati si proteine , pentru a-si ajuta masa musculara sa se mareasca si sa ia in greutate ! Eu , de felul meu , sunt un om mare , imens. Gras intr-o trecuta perioada. 

** Ei bine , va dau din secretele mele , ok , gata. Eu folosesc proteina (praf) extrasa din ZER ! Se numeste Whey si este cea mai buna proteina folosita natural pentru cresterea mesei musculare. Raman doar.. aminoacizii. Cat despre aminoacizi , ei sunt de mai multe feluri. Sunt cei esentiali si cei care nu-s asa importanti. Cei care sunt foarte importanti ,care se iau impreuna cu Proteinele sunt aminoacizii BCAA care sunt formati din 3 aminoacizi: leucina, isoleucina si valina. Dar ca sa nu va umplu capul cu toate teoriile musculare intrucat si a suplimentelor. Impreuna cu proteinele , aminoacizii ajuta la  "spargerea de gligogen din corp" mai exact , te umple de energie , atunci cand organismul tau nu mai poate, apoi la constructia de masa musculara, ajuta foarte mult la slabit si la refacerea musculara. Acum , aminoacizii vin sub 2 forme: praf sau pastile. Nu recomand praf , din experienta proprie. Ei bine , pastilele au si ele o "recomandare" sa-i spunem asa. Se ia o pastila la 10kg din corp. De exemplu ,ai 80 kg iei 8 pastile. Nu va speriati , nu este mult !! Nu afecteaza ficatul si nici alte organe importante ! Dar pentru cei sensibil sau cu foste probleme , se poate lua un hepatoprotector , doar pentru siguranta. NU SI CEI SANATOSI ! Cum spuneam , 8 pastile , se impart asa: 3 pastile inainte de antrenament , 2 pastile la mijlocul antrenamentului si 3 pastile dupa antrenament CU SHAKE-UL PROTEIC. Asa dau randament maxim.

4. Am sarit peste un subiect imporant !  FARA DIETA NU FACI NIMIC !  Desigur , ca nimeni nu poate lasa deoparte sarmalutele lu' mama sau bunica , sau carnatii aia afumati , hmm o bunatate. Ei bine , o dieta inseamna ceva mult mai strict. Acum , vorbesc in cazul celor ce au grasime corporala undeva.. la peste 20%. Sa zicem asa... cei mai grasuti , n-au voie sa consume foarte multi CARBOHIDRATI ! Cei slabi, mancati tata , cat puteti , aveti sistemul metabolic foarte puternic , trebuie sa-i dati papica. 

5. Executati exercitiile corect si nu doar pentru a va afla in treaba si sa va laudati "ca faceti sala"

6. Executati exercitii doar pentru 2 CATEGORII DE MUSCHI PE ZI ! De exemplu , de luni incepem cu piept si triceps , marti avem spate si biceps , miercuri picioare si abdomen , joi avem umeri si trapez, vineri pauza pentru ca , organismul nostru are nevoie de cel putin o zi pauza sa se refaca. Sambata CARDIO si abdomen. Este planul ideal pentru un rezultat in care sa dea si randament.

7. Nu va puneti 10 tone , pentru ca puteti sa le ridicati. Greseala pe care multi o fac, am vazut-o chiar eu. Puteti sa ridicati 30kg la piept ? Puneti-va 15-20 ! Repetati de mai multe ori exercitiul" 

Cam atat pot sa va spun , nici eu nu sunt un expert sau un intelept, dar vreau sa ajut pe cei care n-au habar de nimic si care sunt dornici de asta !  Daca voi mai stiti cate ceva , sunteti rugati sa informati mai departe , este un topic activ , dedicat discutiilor cu si despre SALA ! 

Edited by Zaytsev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa antrenamentele intense pe care le țineam la sala,luam si eu 4 pastile de aminoacizi-aveau gust de lapte ieftin- si nu am simțit vreun ajutor suplimentar din partea lor. 

Poate ca conteaza si firma de unde le cumperi,nu numai ce bagi in tine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, Nyn3 a spus:

Dupa antrenamentele intense pe care le țineam la sala,luam si eu 4 pastile de aminoacizi-aveau gust de lapte ieftin- si nu am simțit vreun ajutor suplimentar din partea lor. 

Poate ca conteaza si firma de unde le cumperi,nu numai ce bagi in tine.

Intr-adevar. Firma la suplimentelor este chiar un pas important. Pentru ca , cele mai cunoscute , fac cele mai bune suplimente , cand , cele fantoma , incearca sa copie dar fara niciun rezultat.  Iar aminoacizii , trebuie luati impreuna cu proteinele , iar , pastilele luate 1 la 10kg. Tu avand.. 70 de exemplu , 4 pastile n-aveau cum sa-si faca efectul mult asteptat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu zici de proteine supliment sau de masa? Inainte sa bag ceva in stomac ma documentez ,iar pe prescripția aminoacizilor scria sa le iau dupa masă.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 11 minute, Nyn3 a spus:

Tu zici de proteine supliment sau de masa? Inainte sa bag ceva in stomac ma documentez ,iar pe prescripția aminoacizilor scria sa le iau dupa masă.

@Nyn3 ma refer la cele supliment , nu la cele de masa. Cele de masa sunt cele vegetale/animale - Carne - fructe - legume. Ceea cea am spus mai sus , sunt cele PRAF. Iar cu mesele , indicat este sa mananci cu cel putin 2 ore inainte sa mergi la sala. Doar sfatul meu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect spus, fara dieta nu faci nimic. Suplimentele din comert pot face mai mult rau decat bine. Restul detaliilor se afla la sala de la instructor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

About Us

Fioriginal.Ro Gaming community

© FiOriginal.ro

Important Links

Rules

Important Links

Making a comeback
×
×
  • Create New...