Sari la conținut

Recommended Posts

Nyn3 : Salut,24Ghz!

24Ghz. : Salut,Nyn3!

Nyn3 : Ce ne poti spune despre tine(de baza)?

24Ghz. : Pai sunt elev la Liceu Tehnologic Elena Caragiane din Tecuci, locuiesc in Movileni ,am o varsta de 18 ani fara 3 luni , un fost dependent,si am o inaltime de 1.79. Mai sunt si paranoic, impulsiv, invidios, obsesiv, razbunator, posesiv, suspicios.

Nyn3 : Defineste-mi termenul de "fost dependent".

24Ghz. : Dependenta de droguri grele si letale gen Spice-uri.

Nyn3 : Cum arata viata ta in acest moment?

24Ghz. : Pai viata mea in acest moment este ca sunt rupt de realitate. :D

Viata mea in momentul de fata mai arata si fericire, chiar daca am si momente grele.Pot zice ca e destul de ok.

Nyn3 : Ce ai face daca nu ti-ar fi frica de nimic?

24Ghz. : Pai sincer sa fiu,as sparge o banca.

Nyn3: Frumoasa imaginatie. :))

Ce anume din ce faci nu te plictiseste niciodata?

24Ghz. : Pai prima si prima data este satisfacerea de ai vedea pe altii cum se oftica din cauza mea in jocuri !

In al doilea rand, ascultatul melodiilor.

Si in al treilea rand, bucuria de a trai periculos.

Nyn3: Pentru ce crezi ca ar trebui sa iti faci mai mult timp si nu poti?

24Ghz. : Pai  cred ca ar trebui sa imi fac mai mult timp pentru a sta cu parintii si sora mea, pentru ca timpul trece enorm de repede si  cu totii mergem pe drumuri diferite,asa ca e mai bine sa fac cumva sa imi fac mai mult timp acum,decat mai tarziu.

Nyn3: Ce faci atunci cand esti trist?

24Ghz. : Pai nu fac ceva special, pur si simplu fumez o tigara si ma bag la somn.

Nyn3: Cand ai facut ultima oara ceva nou?

24Ghz. : Acum 1 luna.Si acest nou este ca am renuntat la unii prieteni. ;) 

Nyn3: Ce te entuziasmeaza?

24Ghz. : Faptul ca maine trebuie sa am trezesc la ora 11. Ma doare inima deja.

Nyn3: Care este motto-ul tau?

24Ghz. : "Aminteste-ti trecutul si planuieste-ti viitorul,dar traieste pentru azi,caci ieri deja a trecut si maine s-ar putea sa nu mai vina niciodata."